معاون سیاسی و امنیتی استاندار یزد:فعالیت سمن ها شکوفایی استعداد و افزایش انگیزه افراد جامعه را به همراه دارد


معاون سیاسی و امنیتی استاندار یزد گفت: فعالیت سمن ها و واگذاری اجرای امور مردم به دست خودشان شکوفایی استعداد و افزایش انگیزه افراد جامعه را به همراه خواهد داشت.


به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، " غلامحسین دشتی" روز چهارشنبه در جلسه هیات نظارت بر سازمان های مردم نهاد استان که در محل دفتر معاونت سیاسی و امنیتی استانداری برگزار شد، ضمن تبریک به مناسبت میلاد حضرت امام حسن مجتبی(ع)، پیروی از دستورات و اجرای سنت و سیره آن امام همام را باعث موفقیت و عاقبت بخیری انسان در دنیا و آخرت دانست.


وی در ادامه خاطرنشان ساخت: سمن ها نهادهای مردمی فعالی هستند که ارزش و اهمیت توجه به آن ها هر روز بیشتر احساس می شود.


معاون استاندار فعالیت سمن ها را موجب افزایش کیفیت برنامه ها به ویژه در زمینه های اجتماعی و فرهنگی دانست و افزود: با توجه به اهمیت بهره مندی از تخصص در اجرای امور این سازمان ها با بهره مندی از این مهم در چارچوب نظام مقدس جمهوری اسلامی به صورت مردمی فعالیت می کنند.


وی در بخش دیگری از سخنان خود نظارت منسجم و دقیق بر کار سمن ها را از مسئولان مربوطه خواستار شد و تصریح کرد: از ابتدای فعالیت سازمان های مردم نهاد استان یزد تا کنون در زمینه نظارت و کنترل این سمن ها با مشکل خاصی مواجه نشدیم و این نشان از سلامت کاری سمن ها در استان یزد دارد.


دشتی در پایان تاکید کرد: گسترش فعالیت سمن ها در سطح کشور تصدی گری دولت را کاهش داده و باعث فعالیت مردم در زمینه های مختلف می گردد که این امر سازندگی فردی، اخلاقی و اجتماعی افراد جامعه را به دنبال دارد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا